22 Ağustos 2007 Çarşamba

PİNHANİ


Bu bloga müzikten başka bişey yazamıycam ben sanırım...Ama öyle bir şey ki işte günün ne kadar güzel geçerse geçsin yürek dağlayan bi melodi tepetaklak ediyo insanı ya da tam tersi...Kötü giden bir günün ardından dinlendi bu şarkıda...İçim huzur doldu...Tam 7 kere başa dönüp dinledim...Obsesifim sanırım, bi de müzik manyağı...

Bu gençleri ben isimleri duyulmadan bir yüxexes programında keşfetmiştim...Sonra da baya sıkı takipçisi oldum..Umarım yakalarsam bir gün canlı da izliycem...


Önce grupla ilgili kısa bir bilgi...Daha sonra harika şarkının harika sözleri...


Sinan Kaynakçı Grubun Vokalist ve Ritm Gitaristi
25 aralık 1979'da istanbul'da doğdu.Çocukluğu Florya ve Bakırköy'de geçti.Çağaloğlu Anadolu Lisesi'nden 1998 yılında mezun oldu.Müziğe bu okulda başladı. 1995 yılında yan flüt ve gitar çalmayı öğrendi. 1996 yılından itibaren aralıklarla stüdyo hiphop'ta bateri dersleri aldı. 2001-2003 yılları arasında "Van Basten" grubuyla Beyoğlu barlarında canlı müzik yaptı.Bu dönemde kendi parçalarını yazmaya başladı.Farklı hedefleri nedeniyle gruptan ayrılmak zorunda kaldı.2004 yılı sonunda Zeynep'le kaydettikleri demoyu akın eldes'e dinletti ve albüm kaydı başladı.


Zeynep Eylül Üçer Grubun Bas Gitarist ve Vokalisti
16 eylül 1985'te İstanbul'da doğdu.Çocukluğu Teşvikiye'de geçti.1991-1997 yılları arasında Trt İstanbul çocuk korosunda şarkı söyledi.Orta okula İstanbul'da başladı.1 yıl sonra ailesiyle Antalya'ya yerleşti.Antalya Koleji'nde okudu ve okulu adına 2.ligde uzun süre basketbol oynadı.Sinan'ın ona hediye ettiği bas gitarla aktif müzik yaşantısı başladı.Müzik öğretmeni olan annesinden solfej ve armoni dersleri aldı. 2004'te demo kaydı için İstanbul'a geldi.2005'te albüm kaydının başlamasıyla yeniden İstanbul'a yerleşti.


Hami Ünlü Davul
12 mayıs 1985 de İstanbul da doğdu. Orta okul ve liseyi Notre Dame de Sion’da okuduktan sonra 2004 senesinde Galatasaray Üniversitesi İktisat Böümünü kazandı. Şu sıralar üniversiteye devam etmektedir. Müzik hayatı 2000 senesinde kayıt olduğu Drum Club'ta başladı. Ders aldığı Drum Club hocaları arasında Hakan Açıkalın, Bülent Akbay, Alişan Topaloğlu ve Berke Özgümüş yer almaktadır. Ortaokul ve lise yıllarında amatör anlamda cazla ve davulla iç içe yaşadı. Üniversitede Paris Konservatuarı Caz bölümünde hoca olan Phillipe Poussard eşliğinde caz atölyelerine katıldı. 2006 mayıs ayında Pinhani grubuna dahil oldu. Ayrıca zaman zaman Akın Eldes Trio konserlerinde de çalmaktadır.



HAFTANIN SONU


cuma günleri valiz hazirlamak gibi
cuma günleri seninle ilkbahar gibi
ellerini alip dokunmamak gibi
gözlerini görüp de bakmamak gibi
hiçbir cumartesi günüm bi türlü yetmedi
asla cumartesi gece sabahla bitmedi
ben seninim , gece benim sabah benim
sen beni hiç düsünme , ben hep böyleyim
haftanin sonu bi nakarat gibi
haftanin sonu , hep ayni sözleri
pazar günleri pazartesi alir beni
pazar günleri elimdeki balik gibi
gözlerini görürken aglamak gibi
kiymetini giderken anlamak gibi
haftanin sonu bi nakarat gibi
haftanin sonu , hep ayni sözleri
haftanin sonu bi nakarat gibi
haftanin sonu ,hep ayni günleri

1 yorum:

Fery... dedi ki...

Pinhani... Sinan Kaynakçı... Aynı bölüme benim bir zamanlar küfrettiğim gibi küfrettiğinden emin olduğum adam... Müzik adına aynı mekanı paylaşırken gerçekten çabaladığını gördüğüm bir Enformatik adamı... Şimdi dinlediğimde dönüp geçmişe bakınca eksik kalan şeyler var gibi geliyor... O çekilmez okul belki bu şarkılarla hafifletilebilirdi... Gerçi dinledikçe geç de olsa iyi ki diyorum... Dön bak dünyaya ve İstambul'da yı dinlemek için de fırsat yaratın diye ekliyorum. Bence çok başarılılar bir de Sinan bu kadar anti karizmatik olmasaydı her şey daha güzel olacaktı sanırım :P